poniedziałek, 21 listopada 2011

Orkiestra Dęta Gryfice 11 listopada 2011roku.










Witam serdecznie wszystkich tych którzy tu trafili.
            Na blogu będzie prezentować większość informacji związanych z naszym zespołem. Pojawią się już  wkrótce  informację o młodych muzykach którzy zasilają nasze rzędy i szeregi. Znajdzie się także repertuar z którym się zmagamy oraz propozycja występów, koncertów i  warsztatów muzycznych. Nad całością mam przyjemność czuwać od samego początku można powiedzieć iż stałem się niejako założycielem zespołu w momencie w którym Władze Samorządowe oraz Gryficki Dom Kultury dali mi zielone światło do działania po raz drugi zabrałem się za tworzenie Orkiestry Dętej tym razem OSP Gryfice . Po tym jak poprzedni prowadzony przeze mnie zespół po 0 do 5 lat osiągnął wszystkie możliwe laury w skali województwa i znaczące miejsca w klasyfikacji kraju wiele osób wierzyło że i w Gryficach uda się osiągnąć taki sam poziom oraz kunszt muzyczny.                                       Do tej pory powstały trzy formację tworzące jedną całość :
- Grupa Marżonetek
- Grupa Perkusistów DRUM BEND GRYFICE
- Młodzieżowa Orkiestra Dęta OSP Gryfice
Całość tworzy wspomniana już wcześniej Orkiestrę OSP Gryfice.
Jak widać można aby słowo pisane nie było puste do postu dołączamy kilka fotografii z pierwszego oficjalnego koncertu który odbył się 11.11.2011 roku .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz